Ah ma non è Lercio Application icon

Ah ma non è Lercio 1

583.5 KB / 1+ Downloads / Rating 2.0 - 5 reviews


See previous versions

Ah ma non è Lercio, developed and published by Davide Gessa, has released its latest version, 1, on 2014-04-25. This app falls under the Entertainment category on the Google Play Store and has achieved over 100 installs. It currently holds an overall rating of 2.0, based on 5 reviews.

Ah ma non è Lercio APK available on this page is compatible with all Android devices that meet the required specifications (Android 2.2+). It can also be installed on PC and Mac using an Android emulator such as Bluestacks, LDPlayer, and others.

Read More

App Screenshot

App Screenshot

App Details

Package name: org.pagewizard.ah_ma_non___lercio

Updated: 11 years ago

Developer Name: Davide Gessa

Category: Entertainment

App Permissions: Show more

Installation Instructions

This article outlines two straightforward methods for installing Ah ma non è Lercio on PC Windows and Mac.

Using BlueStacks

  1. Download the APK/XAPK file from this page.
  2. Install BlueStacks by visiting http://bluestacks.com.
  3. Open the APK/XAPK file by double-clicking it. This action will launch BlueStacks and begin the application's installation. If the APK file does not automatically open with BlueStacks, right-click on it and select 'Open with...', then navigate to BlueStacks. Alternatively, you can drag-and-drop the APK file onto the BlueStacks home screen.
  4. Wait a few seconds for the installation to complete. Once done, the installed app will appear on the BlueStacks home screen. Click its icon to start using the application.

Using LDPlayer

  1. Download and install LDPlayer from https://www.ldplayer.net.
  2. Drag the APK/XAPK file directly into LDPlayer.

If you have any questions, please don't hesitate to contact us.

App Rating

2.0
Total 5 reviews

Previous Versions

Ah ma non è Lercio 1
2014-04-25 / 583.5 KB / Android 2.2+

About this app

L'app non ufficiale della pagina facebook https://www.facebook.com/pages/Ah-ma-non-%C3%A8-Lercio/126320567387907 realizzata tramite il servizio gratuito http://pagewizard.org .

"""Quando la realtà supera l'ironia, quando la grammatica è fantascienza, quando informare è sinonimo di divertire... non ci resta che piangere. Questa pagina non nasce come umoristica: l'obbiettivo è segnalare un certo tipo di giornalismo di cui faremmo volentieri a meno su testate nazionali. Questa pagina non vuole essere "Le notizie più stupide del web" o "Notizie fuori di testa" o simili, ma il rischio di diventarlo è sempre in agguato. Quindi facciamoci due risate per l'involontaria (?) ironia del paese e del mondo in cui viviamo ma incazziamoci anche, un pochettino, quando la Repubbica nel 2013 ci parla del cane che somiglia a Putin. Se i giornalisti vogliono divertire, che facciano i comici. È molto apprezzato il contributo e la partecipazione di tutti quelli che seguono la pagina: si può taggare questa pagina quando si condivide la notizia che si vuole segnalare, è possibile anche pubblicarle direttamente sulla bacheca o inviarle tramite messaggio. C'è sempre richiesta anche di scatti di civette vergognose e foto o scansioni di articoli di quotidiani/riviste locali e nazionali. Si faccia però un minimo di selezione: niente articoli di blog, siti di informazione o simili, le notizie devono essere rigorosamente provenienti da testate giornalistiche nazionali. Niente notizie da Oggi, Gente, Novella 2000, Focus e altre riviste di questo tipo: non sono giornali. Sono tollerate le notizie estere, ma sarebbe preferibile cercare le medesime in lingua italiana.""" (dalla pagina facebook)

App Permissions

Allows applications to open network sockets.
Allows applications to access information about networks.