رواية حب على سيف - بقلم هدير محمد Application icon

رواية حب على سيف - بقلم هدير محمد 1.0

3.6 MB / 10K+ Downloads / Rating 4.0 - 98 reviews


See previous versions

رواية حب على سيف - بقلم هدير محمد, developed and published by Enigma Development, has released its latest version, 1.0, on 2018-07-14. This app falls under the Books & Reference category on the Google Play Store and has achieved over 10000 installs. It currently holds an overall rating of 4.0, based on 98 reviews.

رواية حب على سيف - بقلم هدير محمد APK available on this page is compatible with all Android devices that meet the required specifications (Android 4.1+). It can also be installed on PC and Mac using an Android emulator such as Bluestacks, LDPlayer, and others.

Read More

App Screenshot

App Screenshot

App Details

Package name: net.andromo.dev710226.app824425

Updated: 7 years ago

Developer Name: Enigma Development

Category: Books & Reference

App Permissions: Show more

Installation Instructions

This article outlines two straightforward methods for installing رواية حب على سيف - بقلم هدير محمد on PC Windows and Mac.

Using BlueStacks

  1. Download the APK/XAPK file from this page.
  2. Install BlueStacks by visiting http://bluestacks.com.
  3. Open the APK/XAPK file by double-clicking it. This action will launch BlueStacks and begin the application's installation. If the APK file does not automatically open with BlueStacks, right-click on it and select 'Open with...', then navigate to BlueStacks. Alternatively, you can drag-and-drop the APK file onto the BlueStacks home screen.
  4. Wait a few seconds for the installation to complete. Once done, the installed app will appear on the BlueStacks home screen. Click its icon to start using the application.

Using LDPlayer

  1. Download and install LDPlayer from https://www.ldplayer.net.
  2. Drag the APK/XAPK file directly into LDPlayer.

If you have any questions, please don't hesitate to contact us.

App Rating

4.0
Total 98 reviews

Reviews

1 ★, on 2019-07-21
لا تستحق القراءة كلمات ركيكة.. وأخطاء املائية طول في عرض.. و محتوى القصة بايخ ضيعت وقتي للأسف كنت أتوقع أن فيها حاجة تستاهل.. بس للأسف

2 ★, on 2019-04-07
القصه محسساني ان طفل اللي كاتبها وفيها اخطاء كتير معجبنتيش

1 ★, on 2019-08-29
هبلة اوي

5 ★, on 2019-05-02
nice

1 ★, on 2020-05-03
قصه تحفه جدا

1 ★, on 2019-03-18
سخييييفه

Previous Versions

رواية حب على سيف - بقلم هدير محمد 1.0
2018-07-14 / 3.6 MB / Android 4.1+

About this app

استمتعي سيدتي سيدي بقراءة رواية حب على سيف لهدير محمد ،
والتي هي ببساطة قصة حب نشأت بعد حب متبادل للسيوف،
حيث ان هيواية المبارزة و ضرب السيف كانت سببا في نشأة و تطور حب غير مسبوق..

تابعوا معنا هذه الرواية الشيقة و الممتعة، ولا تنسوا تقييم التطبيق بخمس نجوم للمزيد من الروايات المجانية و التي لا تحتاج لأنترنت لقراءتها.

مقتطف من الفصل الأول:

فى مدينة القاهرة كانت سيوف تصدر صوتاً فى ضرباتهم القوية ظلت تتزداد هذه الضربات ثم قال لهُ:

-ياااااه انت صعب غلبك

قال لهُ:

-كون حذراً يا أيها الملك ممكن سيفك يقع منك فى اى لاحظة

ضحك بخفه ثم قال :

-تفتكر

قال لهُ:

-مفتكرش ليه

ثم وقع منهُ سيف ونظر اليهِ نظرات الانتصار ثم قال لهُ:

-شفت مش قولتلك سيفك هيقع منك يا أيها الملك

ضحك بخفه ثم قال لهُ:

-بجد يا سيف انت صعب غلبك فى سيوف والحاجات ديه

نظر لهُ سيف ثم قال لهُ:

-انت ايه يضمنك يمكن يجى اليوم يا يوسف وهتغلب فيه حياتنا ديه اتوقع فيها الى متتوقعش

قال يوسف بمكر:

-يعنى تقصد ان فى واحده ممكن تيجى تهزمك

شعر سيف بالاضطراب ثم قال لهُ:

-انت ليه بتقول كده طبعاً لأ مقصدش كده

قال يوسف وهو يضع سبابه على ذقنه كأنه يفكر:

-امال ليه اترعبت يا سيف يا ترى ديه من كتر رعب اتعربت لوحدك ولا شفت عرفيت

نظر لهُ سيف ثم ابتسم ابتسامة عريضة وقال بثقه:

-يوسف انا واثق ان انا مفيش بنت فى بالى

قال لهُ:

-يا ابنى انت هتجوز امتى

ضحك سيف وقال لهُ:

-وقت ما قلبك يحن يا يوسف وتبطل تلعب بالبنات

ضحك يوسف ثم قال لهُ:

-ابداً مش بلعب بيهم هما الى عايزينى معرفش ليه وكل ما بطنشلهم القى واحده رمت نفسها عليا وتبدء تقرب وانت عارف ان انا راجل ومش هستحمل يعنى

ضحك سيف ثم قال لهُ:

-يعنى انت متعرفش تزوقها وتبعد عنها

App Permissions

Allows applications to open network sockets.
Allows applications to access information about networks.
Allows applications to access information about Wi-Fi networks.